ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי – עולם השיווק הנו עולם רב ומגון המכיל בתוכו מספר רב מאוד של טכניקות ופעולות שמטרתן הוא הגדלת המודעות והמכירות של העסק.
היום ידוע כבר שכל עסק חייב לשים בצד בין 12%-20% לשיווק העסק ואמור לפרסם ב-לפחות 4 קטגוריות פרסום שונות ביניהם:
בניית אתר אינטרנט, קידום אתר באינטרנט, עלוני פרסום, נטוורקינג, דף עסקי ברשתות חברתיות, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות, רדיו וטלוויזיה, קידום ממומן ועוד…
לעיתים קרובות ההבדל בין להיות או לחדול הוא ביצוע הפעולות השיווקיות המתאימות ביותר לתחום בו העסק מצוי.

ייעוץ שיווקי כולל בתוכו

בחירת שיטת הפרסום הנכונה ספציפית לעסק שלך, לא כל מה שעובד לעסק אחד יכל להתאים לעסק אחר.

בתוך הנושא של ייעוץ שיווקי נכנסים קטגוריות פרסום כמו למשל מיתוג העסק שלכם – האם המיתוג שלכם פונה באמת לאוכלוסייה שאתם באמת פונים אליה?

הנה כמה דוגמאות:

דפוס ומוצריו – האם יצירת פלייר (עלון פרסום) של העסק או המוצר שלכם יביא לכם את התוצאות הרצויות?
פתיחת דף עסקי בפייסבוק – כיום כמעט לכל עסק יש דף עסקי בפייסבוק, האם יש לך דף עסקי בפייסבוק? האם בסוג העסק שלכם צריך בכלל דף עסקי בפייסבוק?

בניית אתר – יש לכם אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית לשיווק המוצרים שלכם? אתם צריכים בכלל אתר אינטרנט? צריכים לקדם את האתר שלכם כדי לקבל מספיק לידים?
רשתות חברתיות – אולי כדי דווקא לקדם את העסק או המוצר שלכם ברשתות חברתיות כמו: Youtube, Instagram, Twitter, LinkedIn. נטוורקינג ופגישות עם קבוצות של עסקים שיכולים להניב לכם הפניות ממוקדות.

באיזו צורת פרסום תקבלו את מיטב הפניות הנכונות לעסק שלכם?

תקציב השיווק יכול להיות מצומצם ואף על פי כן להניב תוצאות חיוביות ביותר ומאידך לעיתים ניתן לראות חברה בעלת תקציב שיווקי רב שמשקיעות רבות בתחום השיווק אבל אינן מקבלות את האפקט הראוי וזה מאחר ואינן מתאימות לתחום בו העסק מצוי / לפלח השוק או לעיתוי הנכון.

יתרה מכך ישנם מקרים שבהם פעולות שיווקיות שגויות גרמו לעסק נזק מאחר והאסטרטגיה השיווקית לא תאמה את קהל המטרה או המוצר.
חברת ה-שם מיתוג עסקי מחזיקה בידע שיווקי רב ובעל ערך, אותו חקרנו ולמדנו במשך השנים.

את הידע הרב שלנו אנו חולקים בשמחה עם לקוחותינו, ובכך מספקים להם יתרון ניכר בשיווק מטרתם ובהתנהלות השיווקית והפרסומית אל מול מתחריהם.

בין לקוחות ייעוץ שיווקי