קידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל SEO

קידום אתרים אורגני בגוגל – קידום אורגני בגוגל (SEO)- קידום אתר במנועי החיפוש של גוגל, BING, YAHOO ועוד… שבמרכזו להביא  את האתר למיקום גבוה כמה שיותר בתוצאות החיפוש האורגני (לא התוצאות שנמצאות בראש העמוד, הם קשורים ל- קידום ממומן בגוגל / קידום אתרים ממומן בגוגל אלו מודעות) של "מילות המפתח" שמחפשים את העסק שלכם.

רק 10 תוצאות בדף

ברוב מנועי החיפוש יש 10 תוצאות בכל דף – משמע, "אם אתה לא שם אתה לא קיים".
כי ברוב המכריע של החיפושים אנחנו מוצאים את מה שחיפשנו כבר בעמוד הראשון ולא ממשיכים לעמודים נוספים.

אומרים לי הרבה

בעלי עסקים אומרים לי הרבה "בוא תכתוב את השם של העסק שלי ותראה שאני במקום ראשון".
תשובתי אליהם – אם מישהו כותב את שם העסק שלך ונכנס לאתר דרכו, זה אומר שאותו לקוח כבר מכיר את העסק שלך וחסר לו איזה פרט  ספציפי כמו – מספר טלפון או כתובת של העסק והוא נכנס כדי לדלות את הפרט החסר.

הגדולה של חברת קידום אתרים אורגני בגוגל היא להביא את האתר של העסק שלך למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש בעזרת מקדם אתרים מקצועי, כשהלקוח מחפש את שם המוצר או השירות שאתם מוכרים הוא ידע מה לעשות ואיך להביא את הטראפיק לאותו עמוד.

רוצים קידום אתרים אורגני בגוגל
רוצים תוצאות טובות בזמן קצר!?!?

רוצים קידום אתרים אורגני בגוגל
רוצים תוצאות טובות בזמן קצר!?!?

רוצים קידום אתרים אורגני בגוגל
רוצים תוצאות טובות בזמן קצר!?!?

דוגמא למילות חיפוש

עסק בשם "אאא שיפוצים" – שעוסק בשיפוץ דירות, צביעת דירות, שיפוץ מטבחים, הדבקת חרסינות ועוד… וממוקם בירושלים, ירצה להופיע בראש תוצאות החיפוש במילות החיפוש: שיפוץ דירות בירושלים, צביעת דירות בירושלים, שיפוץ מטבחים בירושלים, הדבקת חרסינות בירושלים. וכל זאת בגלל שאלו מילות חיפוש שהרבה אנשים/ לקוחות מחפשים וכאשר הם נכנסים דווקא לאתר שלו, יש לו הזדמנות אמיתית לבצע מכירה ולעבוד יותר, כי אנשים לא נכנסים סתם למנוע חיפוש וכותבים שמות של שירותים מקצועיים רק בשביל לוודא מי נמצא בדף הראשון. הם צריכים את השירות והם מחפשים אותו (את השירות) ולא את שם בעל המקצוע!!!.

מילות חיפוש מותאמות

כדי להגיע לדף הראשון בגוגל ובכלל לתוצאות הראשונות של ה- קידום אורגני בגוגל / קידום אתרים בגוגל צריך לעשות קידום נכון ולבחור את מילת החיפוש המותאמות בדיוק לעסק שלכם ולקדם אותם בצורה מושלמת ולעבור את כל המתחרים שלכם ולהתקדם בבטחה למיקומים הראשונים בדף הראשון !!!

חברת השם מיתוג עסקי היא חברה מקצועית לקידום אתרים אשר יכולה להביא אתכם עם הידע שרכשה במהלך השנים בתחום קידום אתרים אורגני בגוגל במהירות ובבטחה לראש דף התוצאות וכך לקבל המון פניות ממוקדות עבור אותו דף שירות שאנחנו מקדמים בצורת קידום אורגני בגוגל.

דבר שיכניס אליכם לעסק המון פניות ממוקדות ששוות המון כסף!!!

קידום אורגני בגוגל SEO בין לקוחותינו